• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 10 تیر 1398
کد مطلب : 62996
+
-

ایجاد کمپ اقامت زائران  امام رضاع در سمنان

شهردار: به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، اقامتگاه‌های موقت توسط شهرداری در حال تکمیل است

شهردار سمنان با بیان این‌که اقامتگاه کمپ زائران امام رضا(ع) سمنان طی دهه کرامت آماده می‌شود گفت: این اقدام می‌تواند به افزایش ماندگاری مسافران به‌ویژه در تابستان کمک شایانی کند. «سید محمد ناظم رضوی» در گفت‌وگو با مهر با اشاره به این‌که در استانی زندگی می‌کنیم که از جمله معبرهای مسافران برای رسیدن به حرم علی بن موسی‌الرضا(ع) است افزود: تردد سالانه ۲۰ میلیون زائر و مسافر از این خطه ظرفیت مطلوبی است که می‌تواند در خدمت اقتصاد شهرهای استان قرار گیرد.

وی با بیان این‌که در ایام پیک سفر قرار داریم و باید برای افزایش ماندگاری مسافران زمینه و زیرساخت‌های لازم برای استفاده آنها فراهم باشد افزود: ساخت کمپ زائران و مسافران در ورودی غربی سمنان بر همین اساس شکل گرفت که آماده شدن این اقامتگاه‌های موقت تا دهه کرامت مورد تأکید است. شهردار سمنان بابیان این‌که همه تلاش‌ها باید برای ایجاد جاذبه‌های گردشگری برای مسافران باشد اضافه کرد: با تکمیل شدن این اقامتگاه موقت، مسافران و زائران می‌توانند شب‌ها یا ساعاتی در روز را در مسیر استراحت کنند و حداقل امکانات در اختیار آنها قرار گیرد.

ناظم رضوی بیان کرد: این اقامتگاه‌های موقت توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، معاونت خدمات شهری، شهرداری منطقه یک و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ‌اکنون در حال تکمیل است که امیدواریم هر چه زودتر تا مهلت تعیین‌شده به سرانجام برسد. وی افزود: کمپ زائر از آلاچیق‌های اقامتی، پارکینگ، سرویس بهداشتی و حمام برخوردار است که مکانی امن و مناسب برای استراحت مسافران محسوب می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید